امروزه سایتهای زیادی برای انتشار متن ریپورتاژ وجود دارند که البته انتخاب مناسبترین آنها شاید کمی دشوار باشد. چه وب سایت هایی برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟ تبلیغات ایمیلی , تبلیغات کاتالوگی , تبلیغات بهینه و موثر برای سئو , تبلیغات در موتور های جستجو ( گوگل ) , تبلیغات در سایت های آگهی , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات ویدئویی یا ویدیو مارکتینگ , در این مقاله سعی داریم شما را با روشی نوین و بسیار مثر در ارتقاء رتبه سایت شما و همچنین بهبود بازار کار شما آشنا کنیم امروزه ریپورتاژ آگهی بهترین بک لینک میباشد در مقاله قبل بک لینک را توضیح داده ایم و اینجا به مفهوم و کارآیی ریپورتاژ آگهی میپردازیم. حالا قصد داریم 10 معیار را به شما معرفی کنیم که بر اساس آنها میتوان تشخیص داد که منتشر کردن رپورتاژ در یک وبسایت، چقدر در رسیدن به هر یک از این دو هدف به شما کمک خواهد کرد. موضوعی که می خواهیم در این مطلب برای شما توضیح دهیم تا به عنوان یک هموطن ما دچار سردرگمی، هزینه و مشکلات دیگر نشوید.
مسئله دیگری که درباره تبلیغات وجود دارد این است که بیشتر ما نسبت به آن ها بی اعتماد هستیم و صحت مطالبی که در تبلیغات گفته میشود را به طور کامل قبول نداریم. رپرتاژ آگهی، معادل واژه اَدوِرتوریال است و به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب گزارش خبری یا مقاله باشد. در هنگام نوشتن رپرتاژ آگهی باید مخاطب خود را بشناسید و خواسته های آن ها را درک کنید تا بتوانید متن بهتری بنویسید. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی میشود، فراگیر بودن این روش است که میتوانید متن را در طیف وسیعی از رسانههای آفلاین و آنلاین منتشر کنید. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که ریپورتاژ آگهی چیست و چگونه باعث رشد کسب و کارها میشود؛ بنابراین اگر میخواهید به طور کامل با رپورتاژ آشنا شوید پیشنهاد میکنیم که در ادامه با فاریاک همراه باشید. اولا تعداد افراد زیادی از این سایت های خبری بازدید می کنند و باعث می شود که حداقل یک بار آگهی شما را بخوانند. در دنیای تبلیغات، یک اصل وجود دارد که می گوید: بهترین نوع تبلیغات، عدم نمایش تبلیغات است.یکی از بهترین نمونه های آن شرکت سیگار مارلبرو است که به دلیل ممنوعیت تبلیغات سیگار، با قرار دادن تصویر بارکد محصولات خود بر روی بدنه خودروهای فرمول ۱ فراری، قدرت و خلاقیت خود را به نمایش گذاشت.
در آخرین مرحله باید آدرس، شماره، اطلاعات مربوط به شرکت و لینک مد نظر درج گردد. به این ترتیب، نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی باید به شکلی باشد که مخاطب، محتوا را حامی و راهنمای خود ببیند و به محتوا اعتماد کند. اولین نکتهای که باید به آن دقت کنید خرید ریپورت های آگهی برای وب سایت است ،زمان خرید این نوع لینک خیلی مهم است . گزارش خود را در سایت های مرتبط با کسب و کار خود منتشر کنید و مطمئن شوید که سایت تبلیغ کننده از نظر موضوع و محتوا به سایت شما نزدیک است. از سایت های مزرعه لینک اجتناب کنید، منظورم سایت هایی است که صرفا برای تبادل لینک طراحی شده اند. رپورتاژ آگهی یکی از راه های دریافت لینک های معتبر به سایت شما است. افرادی که رپورتاژ های آگهی را می بینند احتمالا برای مشاهده و خرید محصولات یا خدمات به سایت شما مراجعه میکنند.
محتوای تولید شده توسط کاربر یک ایده محتوایی خارق العاده است که به مشتریان راضی این فرصت را می دهد تا محصول شما را با نقطهنظر خودشان به بازار عرضه کنند. برای اینکه بتوانید یک رپورتاژ خوب و مخاطب پسند را آماده کنید باید بدانید که چطور باید محتوای آن را بنویسید. به خاطر داشته باشید که اعتبار دامنه و رتبه بندی هرزنامه سایت توسط عوامل moz تعیین می شود و کمی با فاکتورهای SEO ارائه شده توسط گوگل متفاوت است، اما می توانند تا حدودی به ما در ارزیابی دقیق سودمندی ،کمک کنند. رپورتاژ آگهی در واقع وظیفه نوشتن یک پست مهمان را دارد که با قرار دادن لینک سایت شما در متن رپورتاژ تبلیغات می تواند سیگنال رتبه بندی قدرتمندی را به موتورهای جستجو ارسال کند. به رتبه بندی هرزنامه در سایت تبلیغ کننده توجه کنید. از حداکثر پنج لینک در گزارش های تبلیغاتی استفاده کنید. در حال حاضر درصد زیادی از اخبار منتشر شده توسط رسانه های مختلف مبتنی بر پیام بازرگانی بوده و تبلیغاتی تلقی می شود که دلیل این امر تاثیرگذاری قابل توجه این نوع تبلیغات است.در واقع مردم دیگر توجهی به تبلیغات ندارند و روش های سنتی تبلیغات برای مردم تکراری و خسته کننده شده است، بنابراین شاید ریپورتاژ آگهی بسیار ارزشمند و مهم شده باشند.